Увійдіть

  • Формат
    Онлайн
  • Тривалість
    1.5 місяці
  • Рівень
    Початківцям
  • Розстрочка
    Немає
  • Працевлаштування
    Немає

Курс “Marketing Analytics” присвячений аналізу маркетингових даних для прийняття обґрунтованих рішень. Студенти навчаться збирати, обробляти та аналізувати дані з різних джерел, використовувати аналітичні інструменти та методи статистичного аналізу. Курс також охоплює побудову моделей прогнозування, вимірювання ефективності маркетингових кампаній та візуалізацію даних для представлення результатів керівництву.

Avatar

Додати вігдук до курсу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Викладачі
Підтримка
Результат
Ціна/якість

Claim listing

Take control of your listing!

Customize your listing details, reply to reviews, upload photos and more to show customers what makes your business special.
Your account will be created automatically based on data you provide below. If you already have an account, please login.

Fill the form

Курс від школи Laba

Laba

Laba пропонує онлайн-курси з бізнесу, маркетингу, менеджменту та ІТ. Фокус на практичних знаннях, актуальних кейсах та експертних викладачах.

Не впевнені?

Наші експерти знають все про курси Laba та курси інших шкіл.

  • Допоможемо порівняти курси
  • Порадимо неупереджено
  • Заощадимо час та гроші